L’única formació de la qual he sortit dient: “Això és el que vull ser jo!
Això és el que estava buscant!”
(Maria Ayguadé)

M'ha donat molta riquesa tant a nivell personal com professional.
(Montse Arfelis)

Una experiència que m'ha fet replantejar-me de manera radical la música a primària.
(Sergi Miranda)

És genial. Recordo les seves sessions d'audició musical activa com una experiència única.
(Mercè Casamajor)

El curs sobre la utilització dels instruments a l'aula ha deixat una emprempta molt profunda en les meves conviccions pedagògiques.
(Hugo Alarcón)

Una experiència molt enriquidora, d'aquelles que fan que ens prenguem amb més il.lusió la nostra tasca docent.
(Biel Isern)

He sortit amb la sensació de que se m'ha obert una porta que fins avui tenia tancada.
(Cristina Felip)

A la Comarca d'Osona l'hem fet venir tres anys seguits perquè ens ensenyés tot el que ha anat experimentant en les seves classes de música amb la seva manera d'ensenyar. Els tres cursos han estat molt profitosos.
(Montse Amorós)

Espero poder participar en algun altre curs. Si teniu l'oportunitat
de fer-ne algún no la deixeu passar.
(Mercè Amat)

M'ha facilitat molts recursos per poder aplicar a l'aula amb els meus alumnes. La meva valoració de l'experiència és molt positiva.
(Mª Àngels Garcia)

Ha superat totes les meves expectatives. M’ha servit per primera vegada per aprendre a ensenyar la màgia i l’art de la música. Un dels cursos més profitosos que he fet mai.
(Josep Mª Cardona)